Get Into Games

Get Into Games
17 Jul 2017 Monday
-
29 Jul 2017 Saturday

Get Into Games

Location
Athens
Venue
Innovathens

Get into Games_GiGCreate

Έχεις την ιδέα και ψάχνεις τον τρόπο; Θέλεις να κατασκευάσεις το δικό σου video game; Στο INNOVATHENS θα μάθεις πώς!

 

Η δεύτερη ενότητα του Get into Games (GiG) είναι γεγονός!

Από τις 17 ως τις 29 Ιουλίου 2017, το INNOVATHENS, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ) και σε συνεργασία με το Κολλέγιο Τέχνης & Design ΑΚΤΟ και το SAE Creative Media College, διοργανώνει το GiGCreate, ένα εντατικό bootcamp στο οποίο θα μάθεις να κατασκευάζεις από το μηδέν το δικό σου ηλεκτρονικό παιχνίδι!

Για 2 εβδομάδες, το INNOVATHENS θα μεταμορφωθεί σε ένα δημιουργικό εργαστήρι όπου θα δουλεύουμε καθημερινά με την καθοδήγηση και την υποστήριξη καταξιωμένων ακαδημαϊκών, εκπαιδευτικών και επαγγελματιών. Μέσα από 2 core lessons αφιερωμένα στο game design και development αλλά και σεμινάρια, διαλέξεις, workshops, θα μυηθούμε στον μαγικό κόσμο του gaming, θα κατανοήσουμε τη διαδικασία και τη λογική πίσω από τη δημιουργία ενός παιχνιδιού και θα κατασκευάσουμε το δικό μας project μέσω της πλατφόρμας Unity.

R u rdy? Δήλωσε τώρα συμμετοχή εδώ και μπες στο παιχνίδι!

 

Προϋποθέσεις για να δηλώσεις συμμετοχή:

  1. Εξοικείωση με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και Internet
  2. Μία ιδέα για το τι είδους παιχνίδι (εκπαιδευτικό ή ψυχαγωγικό) θέλεις να δημιουργήσεις

*Μην ανησυχείς! Δεν απαιτείται εξοικείωση με το game design/development, ωστόσο προηγούμενη επαφή με το αντικείμενο συνεκτιμάται θετικά. Μπορείς ακόμα να παρακολουθήσεις και σχετικό προπαρασκευαστικό εργαστήριο στο Unity!

 

Τα μαθήματα

  • Game Design (core lesson διάρκειας 24 ωρών)
    Εισηγητής: Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου, game designer / Traptics

 

  • Game Development (core lesson διάρκειας 24 ωρών)
    Εισηγητές: Ανδρέας Δικτυόπουλος & Μαρία Αλούπη, game developers / beyondthosehills

Στα δύο κεντρικά μαθήματα Game Design και Game Development, διάρκειας 24 ωρών το καθένα, μέσα από τη θεωρία και πρακτικά παραδείγματα, σχεδιάζουμε τις λειτουργίες και το σκοπό του παιχνιδιού μας. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity αναπτύσσουμε το δικό μας game.

 

  • Character Design (workshop διάρκειας 6 ωρών)
    Εισηγητής: Αρίσταρχος Παπαδανιήλ, animator-γραφίστας / Syllipsis Ltd

Σχεδιάζουμε, δημιουργούμε από την αρχή τον χαρακτήρα ή τους χαρακτήρες που θα πρωταγωνιστήσουν στο παιχνίδι μας. Πώς μοιάζουν; Τι φορούν; Πώς αντιδρούν; Ποια η ιστορία τους, το παρελθόν και οι προθέσεις τους;

 

  • Interactive storytelling (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγητές:
  • Παναγιώτης Κυριακουλάκος, λέκτορας στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδιάσης Προιόντων και Συστημάτων / Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  • Αναστασία Δημητρά, διευθύντρια του τμήματος Animation & Interactive Media / Κολλέγιο Τέχνης & Design ΑΚΤΟ – εξωτερική καθηγήτρια στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας / Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Το interactive storytelling είναι η τέχνη του να λέμε ιστορίες που προσαρμόζονται με βάση διαφορετικές συμπεριφορές σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο οικοσύστημα. Στο σεμινάριο, μαζί με την Αναστασία Δημητρά και τον Παναγιώτη Κυριακουλάκο, θα μάθουμε όλα τα βήματα και τους μηχανισμούς για να δημιουργήσουμε τη δική μας διαδραστική αφήγηση.

 

  • Design thinking/ Design Document (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγητές: Παναγιώτης Κυριακουλάκος & Αναστασία Δημητρά

Το σεμινάριο, συνολικής διάρκειας 3 ωρών, παρουσιάζει και εξηγεί αναλυτικά τα βήματα για τη δημιουργία ενός GDD (game design document), του βασικού καθοδηγητικού εργαλείου για όλη τη διαδικασία ανάπτυξης ενός παιχνιδιού, αλλά και τη χρήση του. Ακόμη, οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με μηχανισμούς δημιουργικής γραφής σεναρίων για video games.

 

  • Virtual Environment Art: Τέχνη και τεχνική στα Game environments (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγητής: Γιώργος Θάνος, συντονιστής του τμήματος Game Art Animation / SAE Creative Media College

Το σεμινάριο Virtual Environment Art εστιάζει στα εικονικά περιβάλλοντα των video games και τις θεμελιώδεις αρχές που τα διέπουν, με έμφαση στην Aρχιτεκτονική, στην Iστορία και στη Xωροταξία σε συνδυασμό με τη Διαδραστικότητα. Επιπλέον, ο εισηγητής θα μοιραστεί με τους συμμετέχοντες χρήσιμες πληροφορίες και έξυπνες συμβουλές για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων.

 

  • Creative Thinking (workshop διάρκειας 4 ωρών)
    Εισηγητής: Δημήτρης Γραμμένος, ερευνητής / Ινστιτούτο Πληροφορικής (ΙΠ), Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ)

Πρόκειται για ένα εργαστήριο εισαγωγής στην έννοια και την πρακτική της δημιουργικής σκέψης (creative thinking). Περιλαμβάνει μια σειρά από διασκεδαστικές ασκήσεις που χρησιμοποιούν πολύ απλά υλικά (χαρτί, χαρτοπετσέτες, μπαλόνια, συνδετήρες κ.ά.) και προπονούν βασικές «μυϊκές ομάδες» της δημιουργικής σκέψης (περιέργεια, φαντασία, ανοιχτομυαλιά, εφευρετικότητα, αντισυμβατικότητα). Στο πλαίσιο του εργαστηρίου, θα μάθουμε πού και πώς ανακαλύπτουμε νέες ενδιαφέρουσες ιδέες, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε αν – και πόσο – καλές είναι, καθώς και πώς όλα αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο της δημιουργίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

 

  • Game studies (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγήτρια: Ελίνα Ροϊνιώτη, κοινωνιολόγος-game researcher / Game Lab, Πάντειο Πανεπιστήμιο

Στο σεμινάριο θα αναφερθούμε στο παιχνίδι ως πολιτισμικό και κοινωνικό προϊόν, θα μελετήσουμε τα διαφορετικά είδη των παιχνιδιών που συναντάμε σήμερα, ενώ παράλληλα θα προσπαθήσουμε να αποδομήσουμε τους μύθους που περιβάλλουν την πολυσυζητημένη έννοια του video game.

 

  • Game Industry: τάσεις και προοπτικές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγήτρια: Ελίνα Ροϊνιώτη, κοινωνιολόγος-game researcher / Game Lab, Πάντειο Πανεπιστήμιο

Η ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών συστήνει σήμερα τη μεγαλύτερη και ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία ψυχαγωγίας, τα έσοδα της οποίας σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν πέρσι περίπου τα 100 δις δολάρια. Ποια είναι η κατάσταση της βιομηχανίας του video game στην Ελλάδα; Τι συμβαίνει στο εξωτερικό; Τι είδους πολιτικές προωθούνται και ποιες είναι οι πιο βασικές τάσεις της αγοράς;

 

  • Immersion-Flow (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγητής: Κώστας Καρπούζης, διευθυντής ερευνών / Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ)

Πώς το video game δημιουργεί ένα σύμπαν που σε ωθεί να εμπλακείς ενεργά και να συμβάλεις στην εξέλιξη της πλοκής; Γνωρίζουμε λίγο καλύτερα την ψυχολογία του gamer και τα συναισθήματα που του προκαλούνται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

 

  • Game audio (workshop διάρκειας 6 ωρών)
    Εισηγητής: Παναγιώτης Κουβέλης, διευθύνων σύμβουλος / MediaFlake Ltd – συντονιστής του τμήματος Games and Programming / SAE Creative Media College

Φτιάχνουμε τους δικούς μας ήχους και ντύνουμε ακουστικά το video game μας!

 

  • Game production (σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών)
    Εισηγητής: Παναγιώτης Κουβέλης, διευθύνων σύμβουλος / MediaFlake Ltd – συντονιστής του τμήματος Games and Programming / SAE Creative Media College

Γνωρίζουμε βήμα-βήμα τα στάδια και τη διαδικασία υλοποίησης ενός παιχνιδιού από το Α έως το Ω. 

 

  • Level Design (σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών)
    Εισηγητής: Αντώνης Λιάπης, λέκτορας / Institute of Digital Games, Πανεπιστήμιο Μάλτας

Πώς κατασκευάζουμε τον περιβάλλοντα χώρο, την πλοκή και τις πίστες ενός video game; Πώς προθέτουμε επίπεδα δυσκολίας; Πώς εξελίσσονται η ροή του παιχνιδιού και οι χαρακτήρες; Αυτά και άλλα πολλά μαθαίνουμε στο Level Design workshop, συνολικής διάρκειας 4 ωρών.

Πληροφορίες:

Πότε: Δευτέρα 17 έως Σάββατο 29 Ιουλίου 2017
Πού: INNOVATHENS, Αεριοφυλάκιο 2, Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων
Κόστος συμμετοχής: 250 ευρώ / *για φοιτητές: 200 ευρώ

*Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν τα project τους σε χώρους εργασίας του INNOVATHENS.

*Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.